Preinscripció a Instrument

CALENDARI I NORMES

13 de maig:   Publicació d’oferta de places d’ingrés a instrument.

Places destinades a alumnat del centre que tria instrument per primer cop, que vol canviar d’instrument o
que vol iniciar l’estudi d’un segon instrument.

Del 13 al 17 de maig:  Preinscripció d’ingrés a instrument, per l’alumnat especificat en l’apartat anterior, a través del web

És necessari especificar 5 instruments per ordre de preferència, per si no hi ha plaça en l’instrument elegit en primera opció.

Per resoldre dubtes o per qui tingui dificultats per fer la preinscripció a través del web, es podrà fer de forma presencial al centre el dia 15 de maig, de 11.00 a 12.00h i de 19.30 a 20.30h.

• 22 de maig:Publicació provisional del resultat dels criteris d’ingrés a l’instrument.

El centre especificarà a quin instrument han estat admesos els i les alumnes que opten a ingrés a l’instrument.
Del 22 al 24 de maig:Presentació de possibles reclamacions als resultats anteriors.

27 de maig:Publicació definitiva del resultat.

Procediment de Matriculació*   Preinscripció a Instrument
Descarregapdf   P.Instrument

*llegir abans de fer preinscripció

• escolatv